Zarządzanie stresem

  • Typ: eBook w formacie PDF
  • Ilość stron: 128
  • Wersja elektroniczna – pliki PDF do czytania na komputerze
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłka darmowa
  • Wydawca: BC Edukacja
  • Autor: Reiner Blank, Jorg-Peter Schroder

Streszczenie ebooka

Jak rozpoznawać sytuacje stresowe i im przeciwdziałać? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie

Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy. Tylko indywidualnie dobrane strategie i metody walki ze stresem mogą przynieść efekty.

W poszczególnych rozdziałach opisujemy, jak rozpoznawać objawy stresu, wypracować odpowiednie do sytuacji sposoby radzenia sobie z nim, a także jak osiągnąć większą elastyczność zachowania. Zarządzanie stresem to poradnik, który w zwięzłej i przystępnej formie łączy zagadnienia zarządzania, psychologii, rozwoju osobowego i zawodowego oraz szeroko pojętego zdrowia.

Omówione tematy uzupełniliśmy praktycznymi wskazówkami, czytelnymi przykładami i opisami wypróbowanych metod.

Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii – kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny – od psychologicznych do marketingowych – jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.