Reklamowa gra w słowa

  • Typ: eBook w formacie PDF
  • Ilość stron: 56
  • Wersja elektroniczna – pliki PDF do czytania na komputerze
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłka darmowa
  • Wydawca: e-prawnik.pl
  • Autor: Adrian Tomaszewski

Streszczenie ebooka

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne i co można zrobić, by dodać im mocy?

Umiejętnie zastosowane słowa są nieocenionym narzędziem w rękach (a raczej ustach) copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem. Mimo, że jeden obraz to (podobno) tysiąc słów, to jednak również słowa są skutecznym narzędziem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy – sprzedaży.

W książce znajdziesz wiele porad, wskazówek i przykładów zastosowania słów w przekazie reklamowym. Motywem przewodnim jest gra, ponieważ cały proces komunikacji można przyrównać właśnie do gry. Z  jednej strony efektowne zagrania nadawców, sztuczki i zabiegi mające na celu skłonienie do określonego działania (najczęściej zakupu produktu), a z drugiej najsilniejszy oręż odbiorców – wybór.

Jest to gra czasem subtelna, a czasem ostra i bezpardonowa. W książce przedstawiono przykłady godne naśladowania, a także kilka samobójczych zagrań.

Reklamowa gra w słowa składa się z dwóch części: krótkiej – TEORETYCZNEJ, w której autor odwołuje się do klasycznych podstaw oraz PRAKTYCZNEJ, w której przedstawia słowa w akcji. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany teoretycznymi podstawami, może od razu rozpocząć lekturę od części drugiej.

Zapraszamy do gry!

Spis treści

Motto
Wstęp

Część 1: Teoria, czyli budowa słowa

Rozdział 1: Język jako narzędzie porozumiewania się
Rozdział 2: Retoryka

Część 2: Praktyka, czyli dawanie słowa

Rozdział 1: Sprzedawanie języka
Rozdział 2: Jak grać w słowa?
Rozdział 3 Slogan, czyli zgodnie z hasłem wszystko jasne
Rozdział 4 Stałe fragmenty gry

Bibliografia